جملات زیبا(سری سوم)

 هیچ وقت تصور نکنید که

چند نفر آدم دلسوز نمی توانند

دنیا را تغییر دهند،چون در

حقیقت همین ها دنیا را تغییر دادند...

 

اشکاتو پاک کن همسفر،

گاهی باید بازی رو باخت

اما اینو یادت باشه،

که می شه زندگی رو دوباره ساخت...!

 

حتی تاریک ترین شب نیز

پایان خواهد یافت و

خورشید خواهد درخشید،

روز های خوب خواهند آمد.

 

چشمان من سنگ فرش آن عزیزی است

که گاه گاهی از قلب کوچک من یاد می کند...

 

من آدم خوش بینی هستم،

فکر نمی کنم اگر جز این باشم

حال و روزم بهتر از این باشد.

 

هیچ وقت به رویاهای کسی نخندید،

مردمی که رویا ندارند

هیچ چیز ندارند.

 

جنگل فقط دیدنی نیست

فقط سوختنی نیست

خوردنی هم هست

من یک جنگل،چوب سادگی ام را خوردم...

 

قلمی خواهم ساخت از نی باغ بهشت

جوهر از شیشه ذات

کاغذ از صفحه دل،نور از شمع حیات

تا نویسم همه جا:

روزگارت خوش باد.

 

مهربان و بخشنده باشید،

نگذارید کسی پیش

شما بیاید ولی خرسند

و خوشحال از پیش شما نرو

 

گذشت زمان،

بر آنها که منتظر می مانند بسار کند!

بر آنها که می هراسند بسار تند!

بر آنها که زانوی غم بغل می گیرند،بسار طولانی!

بر آنها که بر سر خوشی می گذرانند بسیار کوتاه است!

اما،بر آنها که عشق می ورزند زمان را آغاز و پایانی نیست.

شکسپیر

 

بیا به سالی که جدید و تازست خوشامد بگیم،

بیا تک تک لحظه هاشو گرامی بداریم،

بیا این سال نوی پر برکت رو جشن بگیریم

سال نو میلادی مبارک

 

دل هایم برایت تنگ شده اند...

آخر تو که نمی دانی،برای

فراموش کردنت دو دل شده ام!

 

به امید چتر فردایت خیس بارانم

از طلوع عشق تا غروب سرنوشت

دوستت دارم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 28 اسفند 1392برچسب:, | 21:55 | نویسنده : shiva |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.